diet&fitness

Halpástétom

2018. január 27. - dpetrus88

Diéta során az egyik legjobb fehérje beviteli forrásunk a hal. Könnyen emészthető, zsírszegény és aki szereti, annak finom is!

Hogy ne legyen unalmas gondoltam feldobom és csináltam belőle egy pástétomot, amit bármilyen szigorú diéta során lehet fogyasztani!

halpastatom.JPG

Hozzávalók:

  • 250g tilápia filé
  • 2 főtt tojás fehérje
  • Waldenfarms-os öntet, pl majonéz
  • tzatzsiki fűszerkeverék
  • só, bors, hagyma, citrom, ízlés szerint

 

A halat meg kell sütni. Ízesítsük kedvünkre, sóval, halfűszer keverékkel. Mikor elkészült, tegyük bele a botmixerbe, tegyük hozzá a tojásfehérjét (aki nem diétázik szigorúan, az a sárgáját is beleteheti). tehetünk hozzá fokhagymát, citromlevelet, lila hagymát, én zöldhagymát tettem bele.

Az egészet daráljuk össze, utána keverjük hozzá a Waldenfarms-os öntetet, aki nem diétázik szigorúan, az tehet hozzá zsírszegény natúr joghurtot.

Fogyasztatjuk zellerszállal, vagy én csináltam hozzá cukkini lepényt.

Amihez kell 1 cukkini és egy tojásfehérje. Botmixerrel összekeverjük, és a pépet 15 perc alatt 200 fokon kis tenyérnyi formákban kisütjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr5013608915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása