diet&fitness

Egy nagyon klassz hét

2016. április 30. - dpetrus88

Tudom, hogy kissé eltűntem, de ez a hetem őrületes volt, nagyon mozgalmas!

Vasárnap volt a Magyar Bajnokság, ahol kis csalódottságamra csak ezüst minősítést szereztem, illetve kategóriámban 8. helyen végeztem. Igazából a 8. helyezésnek örültem, tekintve, hogy ez az első versenyem, és honnan indultam.

13123410_599447400219246_3573322738573461903_o.jpg

Maga a versenyzés fantasztikus érzés volt, megélni ezt, színpadon lenni és „prezentálni” azt amiért fél éven át keményen dolgoztam.

Ami még nagyon klassz érzés volt, hogy verseny után ettem egy kiadósat. Nem is emlékeztem, hogy mikor ettem utoljára szénhidrátot. Úgy pörögtem tőle, hogy napokig kitartott.

Kellett is az energia, mert kedden forgattunk a Top Formával, ahol meséltem a változásról, amin átmentem. Aztán egyik dolog követte a másikat.

13091972_1587703284879829_7500306235414601665_n.jpg

A repost.hu is megírta a történetemet, amit aztán a life.hu is. Megkeresett a bors.online, interjút csinált velem, és felkeresett a Fókusz is, hogy forgatni szeretnének velem.

Nagyon sok lány írt nekem, hogy gratuláljanak nekem és hogy a történetem inspirálja őket. Nagyon jól esett, elképesztő érzés!

Emellett kaptam ruhákat fotózásra a La Bella Mafiától, Fitt Dresstől és az Idigótól. Minden ruha nagyon klassz, alig akarom őket vissza adni.

Pénteken Végh Zoltán készített rólam képeket Mecca Gym-ben.

És meg kell említenem, hogy létrehoztam a saját rajongói oldalt, hogy mindenkinek tudjak majd szolgálni érdekes információkkal pluszban elkészítettem a Gym Style in Budapestet, ahol trendi edzőtermi szetteket fogok bemutatni!

Ma, azaz szombaton mérlegre álltam és nagy boldogság volt, kevesebb kiló vagyok, mint előző héten. Remélhetőleg ez elhozza nekem az arany minősítést holnap a Fitbalanceon, illetve jobb helyezést fogok elérni kategóriámban! Indulok még a legújabb kategóriában is, Fit Model-ben, ahol nem kell olyan izmosnak lenni, mint egy bikinimodellnek, ami nekem kifejezetten szerencsés, mivel a nagy fogyás, sok kardió következtében nagyon sok izmot veszítettem.

Mai nap részt vettem még egy fotózáson, Somnium stúdióban, ami után rohanhattam is a Symbolba, ahol volt a verseny regisztráció.

Nagyon izgalmas hét volt, amit remélem holnapi jó helyezések fognak megkoronázni!

Szorítson mindenki ismét!  

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr858675792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska szabo 2016.05.03. 13:14:56

Köszönöm szépen;hogy elérhettem ezt az oldalt!
süti beállítások módosítása