diet&fitness

Változás egy folyamat

2015. április 13. - dpetrus88

A változás egy folyamat, amit nem lehet és nem is szabad siettetni.

Türelmesnek kell lennünk, hiszen a meghízás sem egyik pillanatról a másikra történt.

Legyünk türelmesek a testünkkel, nem szabad egészségtelen és gyors diétákba belefogni!

nevtelen.png

 

Fél éve egy rossz kapcsolatból jöttem ki. Önbizalom hiányosan, sérülten, némi túlsúllyal.

Sorsfordító volt számomra az, hogy akkor életemben először nem a bulizásba menekültem, hanem az edzésbe. Szintén életemben először egy hónap vagy kevesebb idő után nem hagytam fel a diétával és edzéssel, hanem egyre motiváltabb lettem és életmódot váltottam.

Nem volt könnyű, nem mondom azt, hogy az volt.

Nem volt könnyű az elején, mikor még a szerelmi bánattól könnyes szemmel edzettem, vagy épp annyira dühös voltam. De edzés után valahogy mindig jobb volt.

Nem volt könnyű az sem, mikor előttem ettek pizzát és egyéb finomságokat én meg ittam a vizet és ettem a saját diétás ételem.

Mi vitt előre?

Az, hogy tükörbe néztem és láttam, hogy fogytam, vagy láttam a mérleg állását, illetve a sok pozitív visszajelzés, amit kaptam és kapok a körülöttem lévő emberektől.

 

Egy pillanatig se bánom, hogy elhagytam a fehér lisztes dolgokat, hiába előtte éltem haltam értük, azt se bánom, hogy nem eszem már cukros ételeket. Helyette nagyon finom diétás sütiket sütök.

Nem éhezem, 3 óránként étkezem.

Nem csak a külsőm változott, hanem az egész élethez való hozzáállásom.

 

Nem értem az utam végéhez, hiszen csak most indultam el ezen az új másabb élet felé vezető úton.

 

Ha nekem ment, neked is menni fog!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr227364254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása