diet&fitness

Nem kérdés, hogy elérem e a célom

2016. április 07. - dpetrus88

Kicsit több mint 2 hét és elérkezik az első versenyem. Érdekes ezt az egészet megélni, amit én megálmodtam és elterveztem egy éve.

Nagyon hosszú és érdekes utat tettem meg ezalatt az egy év alatt.

Először is nagyon örültem annak, mikor tavaly lefogytam és az akkori edzőm utasításait követve elkezdtem tömeg növelni. Sajnos, mint ahogy mondják, lefogyni egy dolog, nehéz, de megtartani az álomsúlyt nehezebb.

Bevallom, én is elengedtem magam kicsit, jól estek a finom falatok, néha egy-egy fröccs, nyáron a fagyi, karácsonykor pedig a mindenféle étel. Fél év alatt visszaszaladt rám kn 6-8 kg, úgy, hogy heti 5 edzés megvolt mellette.

Közben ugyanúgy nem tettem le arról az álmomról, ami megszületett bennem, nagyjából egy éve, hogy fitness modell leszek, csak alkatilag kezdtem kicsit távolabb kerülni ennek megvalósításától.  

Szerencsére elkerültem Berkes László edzőhöz, akinek szakszerű utasításait követve újra elindultam a jó úton és jobb formában vagyok, mint életemben valaha!

Idén eddig 12 kilót fogytam és nem mondom, hogy egyszerű lett volna.

12931133_1578610962455728_8318333102349666367_n.jpg

Vércsoport diétán vagyok, B-s a vércsoportom, azaz csirke helyett pulykát ehetek. Nem annyira rajongok a pulykáért, inkább csirkés voltam mindig is.

Aztán minél inkább közeledik a verseny annál szigorúbbá vált/válik a diétám.

Szépen elkezdtük csökkenteni a szénhidrát bevitelt, mire mára, csak annyi szénhidrátot eszem, amennyi van a zöldségekben. Amúgy csak zöld zöldségeket eszem már.

Héten már azt az egy tojássárgáját sem ettem meg reggelire, ami eddig volt, mától pedig a pulykát leváltom halra, tilápiára.

17 napom van életem első versenyéig, és hiába egyre szigorúbb a diétám, egyre inkább élvezem.

Kellett egy katt, hogy igazán elszánt legyek, mert sajnos ez addig nem működött, ameddig tényleg radikálisan el nem szántam magam. Mert addig kértem néha egy-egy harapást olyan ételekből amiket nem ehetek, kívántam őket, sóvárogtam értük, velük álmodtam.

Most hogy tényleg a helyes úton vagyok, tudok úgy főzni, hogy meg sem kóstolom, sütit sütni. Végig tudom nézni, hogy előttem esznek olyat amit nagyon szívesen ennék. Egyetlen cél lebeg a szemem előtt, hogy életem legjobb formájában tudjak színpadra állni 23-án, hogy meg tudjam csinálni.

És hiszem is azt, hogy meg tudom csinálni! És ebben az egészben annyi az élvezem, hogy minden nap egyre közelebb és közelebb kerülök ahhoz a külsőhöz amit szeretnék látni a tükörben, amire mondhatni életem végéig vágytam.

Nem gondolom azt, hogy a következő két hét könnyű lesz számomra, illetve Fitbalance-ig 3 hét, de nagyon optimista és elszánt vagyok!

Szorítsatok értem, jelentkezem majd még!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr708575526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása