diet&fitness

Diétás banános muffin

2016. március 04. - dpetrus88

Hozzávalók:

- 100 g zabpehely

- 2 db banán

- 30 g banános proteinpor 

- kiskanál sütőpor

- kevés édesítőszer 

- 1 tojás

img_0323.JPG

Elkészítés:

Egy tálban összekevertem az összetevőket robotgéppel. 

Muffin formákat olívaolajjal kikentem és ezek után beletettem a "masszát".

Az előmelegített sütőbe tettem és sütöttem 200 fokon.

Nagyon egyszerűen elkészíthető és finom!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr1008445270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása