diet&fitness

Kókuszgolyó

2016. január 18. - dpetrus88

1067_1532818907034934_7992273131297945876_n.jpg

Hozzávalók:

-          Zacskó diabetikus csokis teasütemény (200 g)

-          Csokis, vagy csokis kókuszos (én csokis málnásat használtam) fehérjepor

-          Kókuszreszelék

-          Kókusztej (vagy bármilyen tej)

-          Meggybefőtt 

-          Rumaroma

 

Elkészítés:

Azért választottam a diabetikus teasüteményt, mert már alapvetően csokis, pluszban hozzáadott cukrot nem tartalmaz és szerintem nagyon finom.

A teasüteményt összemorzsoltam, hozzá tettem a csokis fehérjeport. Ehhez adtam egy kis tejet, pont annyit, hogy egy elkezdhessem formázni a tésztát és a rumaromát.

Ebből kis golyókat gyúrtam, aminek a közepébe beletettem egy meggy szemet, aztán megforgattam a kókuszreszelékben.

Miután készen lettem, mehet a hűtőbe, hogy kicsit összeálljon.

És máris készen van ez a nagyon finom, diétás egyik kedvenc édességem! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr648282882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása