diet&fitness

Házi proteines csoki

2015. május 13. - dpetrus88

img_8280.JPG

Hozzávalók:

  • 150 gramm csokis tejsavó fehérje
  • 150 gramm zabliszt
  • tej
  • marék vörös áfonya (lehet bármilyen gyümölcs, magvak)
  • étcsokoládé

 

Elkészítés:

Öntsd egy tálba a száraz hozzávalókat, aztán kezd el hozzá adagolni a tejet. És közben gyúrd a tésztát.

Kezd el adni hozzá a tejet, közben gyúrd a tésztát. Annyi tej kell, hogy teljesen gyúrható legyen, ne ragadjon a kezedhez. (mennyiség fehérje függő).

Mikor formázhatóak már, akkor csinálj belőle csoki formákat és tedd a mélyhűtőbe 15 percre.

Én bevontam étcsokival, de aki nagyon keményen diétázik, azt ezt a lépést kihagyhatja, de hozzáteszem, így igazán finom lett.

Az étcsokit felolvasztottam és szépen bekentem vele a masszát.

 

Nekem ebből 4 szelet jött ki.

 

Fehérje tartalma : 140gramm, szénhidrát tartalma: 100gramm, Zsír: 10 gramm, Energia: 1000 kcal

 

Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr307456378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása