diet&fitness

Diétás kókuszgolyó recept

2015. március 05. - dpetrus88

Egy szintén nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthető ízletes, de diétás receptet mutatok meg!

 img_7512.JPG

Hozzávalók:

-          Zacskó diabetikus csokis teasütemény (200 g)

-          Csokis, vagy csokis kókuszos (én csokis málnásat használtam) fehérjepor

-          Kókuszreszelék

-          Kókusztej (vagy bármilyen tej)

 

Elkészítés:

Azért választottam a diabetikus teasüteményt, mert már alapvetően csokis, pluszban hozzáadott cukrot nem tartalmaz.

A teasüteményt összemorzsoltam, hozzá tettem a csokis fehérjeport. Ehhez adtam egy kis tejet, pont annyit, hogy egy elkezdhessem formázni a tésztát.

Ebből kis golyókat gyúrtam, amit megforgattam a kókuszreszelékben.

Miután készen lettem, mehet a hűtőbe, hogy kicsit összeálljon.

 

Fehérje tartalma : 10gramm, szénhidrát tartalma: 76gramm, Zsír: 40 gramm, Energia: 500 kcal

 

Jó étvágyat hozzá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr67242575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása