diet&fitness

Verseny előtti utolsó nap

2016. április 22. - dpetrus88

Sziasztok! 

Itthonról jelentkezem, és jelentem már nagyon izgatott vagyok! Holnap ilyenkorra már túl leszek életem első versenyén és alig várom. Olyan sok munka van ebben nagyon szeretném megélni azt a pillanatot, hogy színpadon lehessek én is!

Érdekes módon az egyhangú diéta nem volt olyan rossz, mint amilyenre számítottam, szénhidrát nélkül lehet élni, csak lassabb vagy, csak halon és zöldségen is lehet, és só nélkül is lehet.

Bevallom, azért hogy már 7 órája nem ittam, az kicsit hiányzik, de az egészre azt hittem, hogy rosszabb lesz.

Izgalmamban már 5-kor felkeltem, emiatt kicsit reménykedem abban, hogy korán le tudok feküdni majd, mert holnap korán kell kelni.

Sminkemet természetesen magamnak csinálom, de már 6 előtt ott leszek a fodrásznál, és 8-kor van a becsekkolás. 

Körmeim már megvannak.

5d931bce-de2e-48ea-ac00-191cc2882f8c.jpg

Lábaimon a lakk színe illik a bikinimhez, és a kövek is pont olyanok, amik vannak a kezemen illetve lábamon, mint amivel a bikinim lett kirakva. Ezért jó ha ügyes szakemberekkel vagyok körbe véve! :)

e1f65205-6a9b-47a0-8ef9-8111e913c6c0.jpg

Szorítsatok holnap! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dietandfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr178655642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása